Tistag

Tisdag, dagarna bara blåser iväg (pust)

Tog med burken och stack till Linus igår, han jag och Brolla spela hela natten.
Idag på dagen stack vi till arbetsförmedlingen, men jag glömde att jag la ifrån mig korten hemma hos linus, så jag fick inte anmäla mig som arbetslös.
Sedan bar det av till Birsta för att köpa atteraljer till Linus nya bil (Subaru Legacy).
Sedan hem å börja klippa å klistra, Kimpa assistera med gaffan =)
Efter mkt ¤stånk å stön¤ var vi klar, prylen skulle föreställa ett avgas system. Brumma gjorde det! Bra där gubbar! Nu sitter vi här igen, vilse i våran egen värld.

Kännt mig lite små busig hela dagen, Tagen på bar gärning vart man å...


Kommentarer
Postat av: Michis

Ni e konstiga ni tre :)

2009-09-03 @ 14:08:54
URL: http://michaelamahler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0